Klantenservice
Wij helpen je graag verder
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Voor artikelen zonder bedrukking geldt de wettelijke retourtermijn van 14 dagen na ontvangst. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Indien je artikelen wilt retourneren, dan kan je contact met ons opnemen via info@mkhbusiness.nl. De retourkosten zijn voor eigen rekening. Artikelen die gepersonaliseerd zijn door middel van een bedrukking/borduring kunnen NIET worden geretourneerd, ook pasmodellen niet. Aangeboden artikelen worden geweigerd en geretourneerd op eigen kosten. Al deze leveringen zijn definitief! Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De bestelling zal binnen 5 tot 10 werkdagen door ons worden verzonden. Heb je gekozen voor gratis levering op locatie? Dan zal er een afwijkende levertijd zijn. Hierbij een indicatie voor de meest voorkomende levertijden:
Kan ik de kleding ergens passen?
Twijfel je over de juiste maat, dan is het altijd mogelijk om de kleding bij ons te komen passen. Wij hebben alle maten hangen, dus kom vooral langs om verzekerd te zijn van de juiste maat. Meten = Weten! Je bent van harte welkom op het volgende adres: MKH Business Het is handig om van tevoren even een afspraak te maken (+31 (0)172-792 092) om te komen passen. Dan weten wij zeker dat we alle tijd voor je hebben! Let op! De kleding die wij leveren, is in de meest gevallen gepersonaliseerd d.m.v. logo's die wij leveren heeft een personalisering, namen of andere uitingen. Om die reden kan de kleding niet retour gestuurd worden als het onverhoopt niet past. Zorg dus dat je zeker ben van de juiste maat! Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:
Betaal ik verzendkosten?
Wij bieden de volgende opties:
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Tijdens het gehele proces zal je op de hoogte worden gehouden.
Heb je vragen over de status van de bestelling, neem dan vooral contact op door een e-mail te sturen naar info@mkhbusiness.nl. Graag hierbij de naam en bestelnummer aangeven, zodat wij je gelijk van dienst kunnen zijn. Wat moet ik doen als mijn levering onjuist is?
Wij besteden uiterste zorg aan het uitleveren van de bestelling. Toch kan het zijn dat er onverhoopt iets mis is gegaan. Excuus hiervoor! In dit geval lossen wij dat uiteraard graag voor je op. Je kunt contact met ons opnemen via info@mkhbusiness.nl. Graag horen wij wat er mis is gegaan en/of er iets ontbreekt. Vermeld hierbij de naam en bestelnummer, zodat wij je gelijk van dienst kunnen zijn. Wij zullen binnen 48 uur contact opnemen met een passende oplossingen. Welke wasvoorschriften moet ik aanhouden?
Om de bedrukte kleding te beschermen en in goede conditie te houden, dient de kleding binnenste buiten te worden gewassen. Daarnaast adviseren wij om geen wasverzachter te gebruiken, aangezien dit een weekmaker is en dit schadelijk is voor de bedrukkingen. Stop nooit teveel kleding in de trommel en laat het na de wasbeurt nooit langer dan nodig in de wastrommel zitten. Tevens dienen onderstaande wasvoorschriften in acht te worden genomen
|
MKH Business BVHoge Rijndijk 251 T. +31 (0)172 792 092 KvK-nummer: 808 788 14 Openingstijden:
|
Contactformulier
|